وضعیت روانی ترامپ برای آمریکا خطرناک است
پایگاه خبری روسیا الیوم اعلام کرد، کارشناسان علوم روانشناسی از دانشکده پزشکی در دانشگاه ییل بار دیگر با برگزاری کنفرانسی به بررسی وضعیت روانی رئیس جمهور آمریکا پرداختند و در تشخیصی نومیدکننده اعلام کردند که ترامپ از یک بیماری روانی خطرناک رنج می برد که علائم آن در وی مشهود است و همین مساله موجب می شود که وجودش خطری برای جامعه آمریکا محسوب شود.
 
کارشناسان دانشگاه ییل گفتند که رئیس جمهور آمریکا از نوعی تردید و هذیان و وسواس رنج می برد. به اعتقاد آنان، وظیفه اخلاقی آنان حکم می کند که جامعه را از وضعیتی که ترامپ در آن قرار دارد و اقدام های  او که ممکنست کشور را به خطر بیاندازد، آگاه سازند.
 
این اولین بار نیست که پزشکان و روانشناسان از اختلال های روانی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا که یک میلیاردر است، سخن می گویند.
 
بسیاری از رسانه های آمریکایی در جریان تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، موضوع هایی را با عنوان های نگران کننده منتشر کردند که هشدار می داد ترامپ به نوعی بیماری روانی خطرناک و بزرگ نمایی مبتلا است و طاقت شنیدن نقد و انتقاد ندارد.
 
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به نقل از جان گراتنر روانپزشک که از سرسخت ترین منتقدان ترامپ در نشست دانشگاه پزشکی ییل است، نوشت رئیس جمهور آمریکا ، نه فقط دروغگو و وسواس است، بلکه دارای امیال و شک و تردید بیمارگونه است و توهم دارد.
 
شرکت کنندگان در دانشگاه پزشکی ییل تنها به تجزیه و تحلیل اظهارات دونالد ترامپ اکتفا نکردند، بلکه به تجارب شخصی ارزشمند خود نیز تکیه کردند و دراین باره جیمز گیلیگین از دانشگاه نیویورک ، گفت : من با برخی از خطرناک ترین افراد که در دوره ای در جامعه حضور یافته اند، تعامل کرده ام و می توانم خطر را از فاصله چند مایلی احساس کنم، نیازی نیست که فرد دراین زمینه کارشناس باشد و 50 سال را صرف این کند تا متوجه شود که این فرد (ترامپ) خطرناک است.