شباهت دولت ترامپ به یک «خانواده مافیایی»

 «لارنس ویلکرسون» رئیس دفتر «کالین پاول» وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ام اس ان بی سی»، ماهیت دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را در رابطه با اظهارات روز گذشته (پنجشنبه) «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی در سنای آمریکا، شبیه یک خانواده مافیایی توصیف کرد.

رئیس دفتر وزیر خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه خود با اشاره به اینکه اظهارات کومی درباره ترامپ مانند اظهار نظر درباره ماهیت یک خانواده مافیایی است، گفت که در حال حاضر ترامپ از دیدگاه او شبیه یک پدرخوانده است که همه امور در داخل تیمش را هماهنگ می کند و انتظار وفاداری و صداقت دارد.

ویلکرسون که یک سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا نیز محسوب می شود، افزود که تحقیقات جاری درباره تبانی احتمالی ستاد ترامپ با روسیه او را عمیقا درباره یکپارچکی کاخ سفید و خطری که در نهایت برای آمریکا دارد، نگران کرده است.

ترامپ در تصمیمی ناگهانی کومی را به بهانه عدم اعتبار اف بی آی تحت رهبری کومی میان آمریکایی ها، از سمتش عزل کرد ولی از همان ابتدا گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد انگیزه اصلی رئیس جمهور آمریکا از حذف رئیس اف بی آی، مهار تحقیقات این نهاد آمریکایی درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بوده است.