"محسن راضی"، در گفتوگو فارس در قاهره اعلام کرد که ۲۱ نوامبر روز برگزاری راهپیمایی اعتراضآمیز "یاری قدس شریف" خواهد بود.

تظاهرات میلیونی که فراخوان آن توسط " کمپین مردمی مقاومت در برابر یهودی سازی قدس " برای یاری قدس شریف داده شده، روز ۲۱ نوامبر از مسجد النور در عباسیه در قاهره آغاز و تا مقر اتحادیه عرب در قاهره ادامه یافته و تعداد بسیار زیادی از علما و در راس آنها شیخ " نصر فرید "، مفتی سابق مصر مشارکت خواهند کرد.

راضی گفت: اهمیت این راهپیمایی میلیونی در پیامی است که در خود نهفته دارد و در راس این پیام تاکید بر این نکته است که امت اسلام بیدار و هوشیار است و در برابر قضایای جهان اسلام و در راس آن قضیه فلسطینی احساس مسئولیت می‌کند و به مبارزه خود برای حمایت از مقدسات ادامه خواهد داد.

این رهبر اخوان المسلمون که نماینده پیشین پارلمان مصر نیز می‌باشد، تاکید کرد: انقلاب‌هایی که هم اکنون در جهان عربی و اسلام شاهد آن هستیم، روح جدیدی در مسلمانان دمیده و این موجب می‌شود، برای آزادی سرزمین مقدس‌مان هرچه سریع‌تر اقدام کنیم.

راضی درباره اقداماتی که لازم است برای به موفقیت رسیدن تظاهرات میلیونی یاری قدس شریف اتخاذ کرد، گفت: می‌توانیم به این طریق به جامعه بین المللی و بویژه اسرائیل پیغام بدهیم که این اولین اقدام در راه آزادی قدس و این راهپیمایی بازتاب‌ها و اثرات خاص خود را خواهد داشت، بویژه این‌که ملاحظه شد این راهپیمایی‌ها چگونه دیکتاتورهای مصر، تونس و لیبی را سرنگون کرد و بی‌شک خواهد توانست مقدسات اسلامی را از چنگال صهیونیست‌ها خارج کرده و آنها را آزاد کند.

راضی در پایان گفتوگوی خود با فارس تاکید کرد که دوره سکوت به پایان رسیده و دیگر نمیتوان به دادن بیانیهها و محکومیتها در برابر خطرهایی که مسجد الاقصی و دیگر مقدسات را تهدید میکند، اکتفا کرد