خشم وهابیت از آتش به اختیار جهادگران

 جبهه جهادی منتظران خورشید از سال 81 فعالیت های محرومیت زدایی و اقدامات خدمت رسانی خود را در روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور آغاز کرده است.

 

این جبهه که چندی پیش جشن15 سالگی فعالیت های جهادی خود را در همایشی تحت عنوان « قرآن مجسم» گرامی داشت؛ در همان اوایل راه اندازی سایت خبر پراکن « آمد نیوز» (بخوانید جاعل نیوز) از سوی این رسانه ی وابسته مورد هجمه واقع شد.

 

بهانه ی تهمت پراکنی آمد نیوز، نامه منتظران خورشید به مسولین بود که جهادگران؛ دولتمردان را به ساده زیستی و نیز حضور در روستاها و توجه به محرومین دعوت کرده بودند.

 

پس از آن شبکه  صهیونیستی « من و تو » گزارش مفصلی را برای حمله به فعالیت های جبهه جهادی منتظران خورشید پخش کرده و عصبانیت خود را از خدمات این مجموعه جهادی نشان داده بود.

 

روز گذشته نیز پایگاه خبری و رسمی گروهک تروریستی و وهابی « جیش الظلم» طاقت نیاورده و کمتر از 24 ساعت پس از توزیع و اهدای جهیزیه به نوعروسان شیعه و سنّی سیستان و بلوچستان؛ علیه این اقدام خودجوش و انقلابی منتظران خورشید واکنش نشان داد.

 

در بخشی از این حقد و کینه ی وهابیت خبیث آمده است «گروه مروج مذهب "جبهه جهادی منتظران خورشید" اعلام کرده فعالیت های مذهبی خود را پس از کشته شدن ( بخوانید شهادت) نورعلی شوشتری در سال 88 در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان آغاز کرده است»

 

سایت وابسته به این گروهک تروریستی – وهابی تحت عنوان کمپین فعالین بلوچ همچنین آورده است " در سال های اخیر آمار اعزام گروه های مذهبی و روحانیان شیعه به مناطق محروم بلوچستان افزایش یافته است... که این فعالیت ها با هدف ترویج قرائت شیعی از اسلام انجام  می گیرند".