نقشه عربستان تغییر کرد!

 رسانه‌ها و مقامات سعودی در پی شلیک هر موشک یمنی به مواضع و پایگاه‌های نظامی‌شان در عربستان ادعا می‌کنند که انصارالله، قصد داشته مکه مکرمه را با موشک هدف قرار دهد، ادعایی که بی‌ اساس بودن آن بارها اثبات شده، چرا که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ابتدای جنگ تحمیلی آل سعود و متحدانش بر یمن که بیش از دو سال است از آغاز آن می‌گذرد، هرگز اماکن اسلامی و مقدس عربستان را هدف قرار نداده‌اند و تنها به‌تلافی تجاوزات وحشیانه آل سعود، مواضع نظامی و تأسیسات نفتی آنها را هدف قرار می‌دهند.

ادعای خنده‌دار سعودی‌ها مبنی بر حمله موشکی یمنی‌ها به مکه با واکنش‌های جالب کاربران در فضای مجازی روبه‌رو شده است.

کاربری نوشته است آل سعود نام مکه را بر تمام شهرهای خود اطلاق کرده و هرگاه مردم شجاع یمن، آتشفشان‌های خود را به‌سوی آنها سرازیر می‌کنند، آنها (آل سعود) داد و فریاد می‌زنند که "ما را نجات دهید، آنها مکه را هدف قرار می‌دهند".

کاربر دیگری با به تمسخر کشیدن آل سعود و رسانه‌های فریبکارشان نوشته است نقشه جدید عربستان منتشر شد. در این نقشه طنز، نام تمام استان‌های عربستان، مکه حک شده است.

فعال دیگری هم تأکید کرد سعودی‌ها ادعا می‌کنند که موشک به‌سمت مکه شلیک شده تا به این بهانه دروغ، همبستگی مسلمانان را به‌سمت خود جلب کنند.

یک فعال یمنی هم در واکنش به این ادعای سعودی‌ها نوشته است: آنها (نظامیان سعودی) را در عمق خاکشان در هم کوبیدیم، می‌گویند مکه هدف قرار گرفت، کشتی جنگی‌شان را هدف قرار دادیم، می‌گویند کشتی کمک‌های بشردوستانه هدف قرار گرفت، پایگاه نظامی‌شان را در هم کوبیدیم، می‌گویند مسجد هدف قرار گرفت، هواپیمای آنها را سرنگون می‌کنیم، می‌گویند به‌خاطر مشکلات فنی سقوط کرده است.

کاربر دیگری نوشته است هدف آل سعود از دروغ شلیک موشک به‌سمت مکه، جلب همبستگی اسلامی است و این دروغ دلیلی بر ورشکستگی رژیم از هم فروپاشیده آل سعود است.