بمباران مواضع داعش در حومه الرقه

ارتش سوریه با توپخانه  ساختمانی که داعشی ها در محله الرصافه در شهر دیرالزور در آن کمین کرده بودند را هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه مواضع و انبارهای مهمات داعش و ادوات زرهی آنها را در معدان، الخمیسیه و جنوب آن و الجابر و شمال آن و مقلة کبیر و صغیر و  جنوب آن، شمال شهرک غانم در حومه الرقه هدف قرار داد.

جنگنده های سوری مواضع داعش را در مناطق مختلف در حومه شرقی حماه در جنی العلباوی و قلیب الثور، صلبا، الدکیله شمالی و جنوبی هدف قرار دادند.

منابع سوری به عملیات ارتش سوریه در حومه شرقی السلمیه  در  حومه حماه و درگیری های سنگین با داعش خبر دادند و اعلام کردند: ارتش سوریه برخی مواضع را بازپس گرفته است.

همچنین مواضع داعش در اطراف منطقه البانوراما و المقابر در جنوب شهر دیرالزور از سوی جنگنده های سوری بمباران شد.

منابع سوری اعلام کردند: درگیری های پراکنده ای در اطراف محله الرشدیه در داخل شهر دیرالزور میان ارتش سوریه و تروریستها داعش در جریان است.

در حومه شرقی حماه نیز ارتش سوریه به عملیات خود در اطراف روستای مارینا ادامه داد و شماری از داعشی را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ارتش سوریه همچنین مانع از نفوذ تروریستهای جبهه النصره به مزارع الملاح در حومه شمالی حلب شد و شماری از تروریستهای جبهه النصره کشته شدند.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریستهای داعش به مواضع اش در اطراف روستای مکسر الحصان در حومه شرقی حمص شد و ضمن انهدام خودرو بمبگذاری شده داعش در منطقه، برخی از افرادی که در داخل آن قرار داشتند را به هلاکت رساند.