فارس: به نوشته یدیعوت آحارونوت، صهیونیستها باید این واقعیت را درک کنند که هر چه بیشتر در خصوص ایران سخن بگویند، جای کمتری برای عمل بر ضد این کشور خواهند داشت.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که مقامات تل‌آویو هرچه بیشتر در مورد خطرات ادعایی برنامه هسته‌ای کشورمان هشدار می‌دهند، چیز کمتری عایدشان می‌شود.

این روزنامه اسرائیلی همچنین تصریح کرد که هرچقدر رژیم اسرائیل بیشتر از حمله به ایران با هدف متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور سخن می‌گوید، عملا تنها بیشتر احتمال این حمله را کاهش می‌دهد.

این نشریه صهیونیستی همچنین اذعان کرد که هر چند افکار عمومی جهان در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، با هشدارهای اسرائیل و متحدان غربی این رژیم بمب‌باران شده‌اند اما این هشدارها تاثیری در برنامه هسته‌ای ایران نداشته است.

یدیعوت آحارونوت بار دیگر تاکید کرده است که آنچه " تحریم‌های فلج‌کننده " خوانده می‌شود تاثیری بر برنامه هسته‌ای ایران نگذاشته است.

این نشریه صهیونیستی در بیانی که نشانگر سرخوردگی صهیونیست‌ها از ناتوانی در تقابل با کشورمان است، این واقعیت را که مقامات صهیونیست هر روز در خصوص برنامه حمله این رژیم به ایران سخن گفته و جزئیات حمله ادعایی مزبور را لو می‌دهند، ناشی از بی‌مسوولیتی آنها دانست.

در این گزارش تاکید شده که صهیونیستها باید این واقعیت را درک کنند که هر چه بیشتر در خصوص ایران سخن بگویند، جای کمتری برای عمل بر ضد این کشور خواهند داشت.