سفر نتانیاهو به روسیه برای کاستن از نفوذ ایران در سوریه

پایگاه خبری «دبکا» در گزارشی ضمن اشاره به حملات اخیر داعش در اروپا نوشت که داعش علاوه بر عراق و سوریه داعش در جبهه سوم نیز حملات تروریستی خود را ادامه می‌دهد که این جبهه کشورهای اروپایی هستند.

دبکا نوشت: در حال حاضر چهار گروه که در سوریه علیه گروه تروریستی داعش در حال مبارزه هستند عبارتند از: ارتش سوریه، نیروهای مقاومت حزب‌الله، حشدالشعبی و گروه‌های کرد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: از آنجایی که ترامپ و پوتین برای کاهش حضور نظامی خود در سوریه به توافق رسیده‌اند بنابراین بنیامین نتانیاهو در درخواست خود مبنی بر کاستن از نفوذ ایران در سوریه به هیچ پیشرفتی دست پیدا نکرد.

در ادامه این گزارش آمده است: اخیرا این نظریه گسترش یافته که داعش به خاطر جبران تلفات و شکست‌های خود در سوریه حملات تروریستی در اروپا را افزایش داده است.

دبکا در پایان نوشت: داعش حملات تروریستی خود را در اروپا افزایش داده و حملات بیشتری نیز از سوی این گروه در اروپا انجام خواهد شد، ماشین رسانه‌ای داعش بدون وقفه در حال گسترش پیان کشتار و نابودی در جهان است و بعد از حمله بارسلون خشونت‌های بیشتری از سوی داعش انتظار می‌رود که شاید برخی از آنها را نیروهای امنیتی بتوانند دفع کنند اما قطعا نیروهای امنیتی در کشورهای اروپایی قادر به دفع تمامی این حملات نخواهند بود.