تلاش مداوم ترامپ برای حمله به کلینتون

 دیانا فاین‌اشتاین، سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به اقدام ترامپ در انتشار ویدئویی در تمسخر هیلاری کلینتون، خطاب به وی گفت: «بزرگ شو و به کارت برس».

در این ویدئو مونتاژ شده که روی صفحه شخصی ترامپ در تویئتر منتشر شده است، ابتدا ترامپ با استفاده از چوب گلف، توپ گلفی را با ضربه‌ای محکم پرتاب می‌کند، در ادامه ویدئو نیز صحنه‌ای از هیلاری کلینتون هنگام سوار شدن به هواپیما و افتادنش به درون کف هواپیما الصاق شده است، با این تفاوت که توپ گلف (همانی که ترامپ پرتاب کرد) به صورت مونتاژ شده به پشت کلینتون می‌خورد و اینگونه وانمود می‌شود که کلینتون بر اثر برخورد ضربه توپ به کف هواپیما می‌افتد.

دیانا فاین‌اشتاین این توئیت را «مخوف و حال‌بهم زن» توصیف کرد. این سناتور منتخب از ایالت کالیفرنیا گفت که اقدام رئیس جمهوری در انتشار «پیام‌های کینه‌توزانه و آشکارا خطرناک» موجب رنجش تمامی آمریکایی‌ها می‌شود. وی گفت که این پیام‌ها نه تنها کلینتون که تمامی زنان را تحقیر می‌کند.

این سناتور دموکرات در بیانیه خود آورده است که ترامپ «به صورت مکرر به حملات علیه وی (کلینتون) - در راهپیمایی‌ها، با کلمات و هم‌اکنون از طریق شبکه‌های اجتماعی - ادامه می‌دهد، به شیوه‌ای که برای رئیس جمهوری ایالات متحده کاملا ناشایست است».