داماد ترامپ جنسیت زن را برای خود علامت زده است

نشریه آمریکایی هیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود فاش کرد جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای رأی دادن در انتخابات این کشور در شهر نیویورک، به عنوان یک «زن» ثبت‌نام کرده بود. اسناد ثبت‌نام رأی‌دهندگان آمریکایی نشان می‌دهد کوشنر در انتخابات سال 2009 میلادی در فرم ثبت‌نام به طور اشتباهی جنسیت زن را برای خود علامت زده است.

یک گروه تحقیقاتی وابسته به حزب دموکرات برای نخستین‌بار به این اشتباه فاحش داماد ترامپ پی برد. سخنگوی این گروه در گفتگو با «وایرد»، در این باره اظهار کرد: کوشنر حتی نمی‌تواند کار بسیار ابتدایی پر کردن یک فرم را درست انجام دهد. بنابراین جای سؤال است که او چگونه می‌تواند صلح را در منطقه خاورمیانه برقرار کند (اشاره دارد به گفتگوهای صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی). او همچنین افزود آیا اگر کسی غیر از داماد رئیس جمهور مکرراً مرتکب چنین خطاهای فاحشی می‌شد، می‌توانست همچنان شغل خود را در بال غربی کاخ سفید (محل قرار گرفتن دفاتر ریاست‌جمهوری) حفظ کند؟

در ادامه گزارش هیل آمده است کوشنر پیش از سال 2009 نیز در فرم ثبت‌نام انتخابات نیوجرسی، در قسمت جنسیت، گزینه «نامشخص» را علامت زده بود.

اشتباهات مکرر کوشنر در مقام مشاور رئیس جمهور آمریکا و همچنین گزارش‌ها درباره تماس‌های او با مقامات روس در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، باعث افزایش مخالفت‌ها با حضور او به عنوان کارمند رسمی کاخ سفید شده است. افزون بر این، هفته گذشته همچنین، مشخص شد او برای مکاتبات دولتی از رایانامه شخصی خود استفاده کرده است.