آمریکا مانند «آفتاب پرست» مدام رنگ عوض می‌کند

سازمان سیا در نظر داشته با استفاده از یک سم شیمیایی یا بیولوژیکی کیم جونگ اون – رهبر این کشور -  را ترور کند.

این خبرگزاری با اشاره به این نکته که آمریکا، عامل اصلی تروریسم در جهان است، نوشت: در ماه مه سال جاری، گروهی از تروریست ها به دستور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا  (سیا) و سرویس اطلاعاتی کره جنوبی با هدف اجرای یک عملیات تروریستی  با مواد شیمیایی و بیولوژیکی علیه رهبر ما، به کشور نفوذ کردند. این اقدام ماهیت واقعی آمریکا به عنوان عامل اصلی تروریسم در جهان را نشان می دهد.

این خبرگزاری در گزارش خود اعلام کرد آمریکا مانند «آفتاب پرست» مدام رنگ عوض می کند تا سرنگونی حکومت ها در کشورهای دیگر را توجیه کند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد واشنگتن خود را سردمدار جنگ علیه تروریسم می داند تا از این طریق توجیهی برای مداخلات خود در امور داخلی افغانستان، عراق و لیبی داشته باشد.

کره شمالی در ماه مه اعلام کرد توطئه تروریستی آمریکا و کره جنوبی برای ترور کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را خنثی کرده است. وزارت امنیت ملی کره شمالی نیز در همان زمان، از اقدام مردی به نام «کیم» که در صدد کشتن رهبر این کشور با سم بیولوژیکی بود، خبر داد. سازمان سیا ارتباط با این مرد را رد کرد.

دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا- چندی پیش با انتشار توئیتی کنار آمدن با کره شمالی را بی فایده قلمداد کرد و نوشت: 25 سال کنار آمدن با مرد موشکی (رهبر کره شمالی) بی‌فایده بود، چرا باید اکنون نتیجه‌بخش باشد؟ کلینتون، بوش و اوباما شکست خوردند. من شکست نخواهم خورد.