به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه فرامنطقهاي الشرق الاوسط، شش نماينده پارلمان رژيم صهيونيستي (كنست) پيشنويس طرحي را به دولت بنيامين نتانياهو، نخستوزير رژيم صهيونيستي ارائه كردهاند كه براساس آن مساجد واقع در سرزمينهاي اشغالي حق ندارند از بلندگوهاي خود اذان پخش كنند.

این شش نماینده که همگی از اعضای احزاب ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی از جمله حزب لیکود به ریاست نتانیاهو هستند. دلیل این اقدام خود را آزار و اذیت ناشی از صدای بلندگوهای مساجد مسلمانان اعلام کردند!

این پیش‌نویس قرار است روز یکشنبه از سوی کمیته قانون‌گذاری کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست یعقوب نعمان، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی مورد بحثو بررسی قرار گیرد.

این در حالی است که شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از تنظیم‌کنندگان این پیش‌نویس آنان را دیوانه خواند و گفت: در اسرائیل گروهی سیاستمدار دیوانه هستند که بدون اینکه ذره‌ای فکر کنند اقدام به ارائه طرح‌هایی غیرمسئولانه می‌کنند.

وی در ادامه با نادرست خواندن این‌گونه اقدامات گفت: اینها چه می‌خواهند؟ آیا می‌خواهند ما را به جنگ با جهان اسلام بکشانند؟

اين اقدام رژيم صهيونيستي در حالي مطرح شده است كه مساله تخريب پل باب المغاربه توسط اين رژيم در مقابل مخالفتهاي شديد مسلمانان هنوز حل نشده است.