به گزارش ورزش به نقل از لارازون، چاپ اسپانیا، روز گذشته و پس از شکست ۳ بر یک رئال مادرید مقابل بارسلونا چند سایت خبری وابسته به روزنامههای پرتیراژ پایتخت از افت شدید فروش پیراهن رئال مادرید و نگرانی مقامات این باشگاه در شکست قطعی سهام در بورس مادرید و نیویورک خبر دادند.
در پی انتشار این خبر بدون هیچ هماهنگی و یا فضاسازی خبری، این هواداران رئال مادرید بودند که با وجود دلخوری از شکست اخیر در برنابئو به سمت فروشگاه‌های آدیداس و مراکز رسمی فروش محصولات باشگاه رئال مادرید سرازیر شدند.
فروشگاه مرکزی رئال مادرید در طبقه همکف برنابئو حتی به‌خاطر هجوم هواداران از نیروهای امنیتی کمک گرفت و از مردم خواست تا خرید خود را به روزهای دیگری موکول کنند.
این حکایت کم‌نظیر از هوادارانی که چند روز قبل از ال‌کلاسیکودربی برای خود پیراهن تازه خریداری کرده بودند، باعثشد تا فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در میان سخنرانی زنده خود که از شبکه رئال مادرید پخش می‌شد به گریه بیفتند.
پرس از هواداران رئال مادرید تشکر و بار دیگر تصریح کرد: شک ندارم که فاتح لالیگا خواهیم بود و اگر امسال ناکام باشیم حتی برای سخنرانی و عذرخواهی مقابل مردم هم توان روحی و روانی نخواهم داشت و به سرعت استعفا میدهم.