وقتی پسر ترامپ با صحبت هایش باعث خنده دنیا می شود!

«اریک ترامپ»، پسر رئیس جمهور آمریکا معتقد است باید سیاست های پدرش در مورد حفظ امنیت ملی آمریکا، جدی گرفته شود چرا که او در حفاظت از مردم آمریکا کاملا جدی است.

اریک ترامپ در مصاحبه با برنامه «ساندی مورنینگ فیوچر» که یکشنبه ها از شبکه فاکس نیوز پخش می شود، در توضیح دستاوردهای سفر 12 روزه ترامپ به کشورهای آسیایی، گفت: به عقیده من استقرار 3 یا 4 ناو هواپیمابر در شبه جزیره کره، قدرت یک کشور و نهایت تلاش مقامات آن برای حفاظت از مردمش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: چنین اقدامی نشان می دهد که پدرم و جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، به دنبال بازی نیستند و تلاش خود را برای حفاظت از مردم آمریکا انجام می دهند. آنها به شدت در مورد تامین امنیت مردم آمریکا  و حفاظت از مردم جهان در برابر برخی کشورها جدی هستند.

وزارت دفاع آمریکا ماه گذشته سه ناو هواپیمابر را برای مقابله با اقدامات کره شمالی در شبه جزیره کره مستقر کرد. در همان حال، سخنگوی پنتاگون به خبرنگاران گفت: این فرصتی منحصر به فرد است و نشان می دهد آمریکا تنها قدرت در جهان است که می تواند در تامین امنیت موفق شود.

به دنبال تشدید تنش ها در شبه جزیره کره، ارتباط نظامی  سئول و واشنگتن گسترش یافته است. ارتش آمریکا و کره جنوبی در پاسخ به تهدیدهای کره شمالی اقدام به برگزاری چند رزمایش مشترک نظامی کرده اند. این درحالی بود که بسیاری از مقامات و کارشناسان از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواستند تا رزمایش مشترک با کره جنوبی را متوقف کند. در غیر این صورت، مواجهه با حمله هسته ای کره شمالی حتمی است.