واکنش مجری آمریکایی به انکار کردن ارتباط غیراخلاقی‌ ترامپ با زنان

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش باز هم اعلام کرد که نوار ویدئویی از صحبت‌های وی درباره زنان در سال 2005 که در برنامه «اکسس هالیوود» منتشر شد، جعلی است و صحت ندارد.

پس از انتشار این اخبار، مجری کنونی برنامه «اکسس هالیوود» به اظهارات ترامپ واکنش نشان داد و اعلام کرد آنچه رئیس جمهور آمریکا در آن زمان درباره زنان اعلام کرد، حقیقت دارد.

داستان از این قرار است که در ژوئیه سال 2016، یک نوار ویدئویی درباره اظهارات دونالد ترامپ که مربوط به سال 2005 بود منتشر شد. ترامپ در این ویدئو با «بیلی بوش»، مجری یک برنامه تلویزیونی از کلماتی زشت و رکیک درباره رابطه با زنان صحبت می کند. وی در این نوار ویدئویی درباره اینکه چگونه به زنان نزدیک می شود، سخن می‌گوید.

ناتالی مورالز، مجری برنامه «اکسس هالیوود» در شبکه ان بی سی گذشته اعلام کرد: ما می خواهیم درباره یک موضوع که به تازگی جنجال برانگیز شده است، شفاف سازی کنیم. آن نوار حقیقت داشت. او (ترامپ) همه آن اظهارات را بر زبان آورده بود.

در دوره رقابت‌های انتخاباتی که این نوار منتشر شد، دونالد ترامپ حتی سعی کرد این اقدام خود را توجیه کند و آن را صحبتهای مردانه خواند. وی حتی به سبب بیان این اظهارات زشت، عذرخواهی هم کرد. او چند ساعت پس از انتشار آن ویدئو اعلام کرد: «من آن اظهارات را گفتم. من اشتباه کردم و عذرخواهی می کنم.»

آریان زوکر، یک بازیگر آمریکایی که پیشتر در برنامه اکسس هالیوود حضور داشت، گفت: من متوجه نمی شوم چطور این نوار ویدئویی می تواند جعلی باشد! چه طور می شود شخصی یک بار از کاری که کرده عذرخواهی کند و دفعه بعد آن را انکار کند؟ این واقعا برای من عجیب است.

پس از انتشار جزئیات نوار ویدئویی ترامپ در سال گذشته میلادی، زنان زیادی به خود جرأت دادند و ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند. دونالد ترامپ مدعی شد همه این اتهامات ساختگی است و وی قربانی بزرگترین تخریب سیاسی در تاریخ آمریکا شده است. کاخ سفید هم پیش از این اعلام کرده بود همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغگو هستند.