سخنرانی دبیر کل انصار الله یمن/ تمام تلاشمان را برای امنیت صنعا به کار می‌گیریم

عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصار الله یمن خطاب به اهالی صنعا، اعلام کرد، در کنار شما هستیم و تمام تلاشمان را برای امنیت در صنعا به کار می‌گیریم.

دبیر کل انصار الله یمن خطاب به حزب کنگره یمن اعلام کرد، از آن دسته از برادران عضو حزب کنگره که در فتنه نقشی نداشته اند تشکر می‌کنیم.

او افزود، اظهارات سرکرده شبه نظامیان متجاوز زشت بود. ما در برابر تخلفات این گروه در جشن میلاد پیامبر (ص) خیلی صبوری کردیم.

 عبدالملک بدرالدین گفت با حزب کنگره یمن مشکلی نداریم بلکه مشکل ما با شبه‌نظامیان متجاوز است. این فتنه انگیزی‌ها خیانت به کشور و گرفتن سلاح به سوی میهن است. متجاوزانی که امنیت صنعا را بر هم زدند بهتر است سلاح خود را به طرف دشمن متجاوز نشانه روند.

او همچنین خاطرنشان کرد شبه‌نظامیان متجاوز با اقدامات خود همه تعهدات و توافقات گذشته را زیر پا گذاشتند. پادشاه و شاهزادگان سعودی عاملان تجاوز به یمن هستند، آیا امروز دلسوز ما شده‌اند؟ از این مشکل هم با سربلندی و پیروزی بیرون خواهیم آمد.کشور‌های متجاوز به یمن از موضع فتنه‌گران حمایت کرده‌اند که نیت اصلی فتنه‌گران و خائنان را برملا می‌کند. این فتنه‌انگیزی یکی دیگر از توطئه‌های متجاوزان برای مشغول کردن یمنی‌ها و زمینه‌سازی برای اشغال کشور ماست.