بی عدالتی صدای ترامپ را هم در آورد/ نظامی متقلبانه روی کار است!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ژنرال فلین (مشاور سابق امنیت ملی آمریکا) به اف‌بی‌آی دروغ می‌گوید و زندگی‌اش ویران می‌شود در حالی که هیلاری کلینتون متقلب در بازجویی‌های اف‌بی‌آی بدون هیچ سوگندی و هیچ ضبط صدایی بار‌ها دروغ می‌گوید هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد؟ نظامی متقلبانه روی کار است یا فقط یک استاندارد دوگانه اعمال می‌شود؟

ترامپ: نظامی متقلبانه در آمریکا روی کار است/ عدالتی در کار نیست!

او در پیام دیگری آورده است: بسیاری از مردم در کشور ما می‌پرسند: وزارت دادگستری درباره این حقیقت که هیلاری متقلب پس از دریافت احضاریه از کنگره آمریکا، ۳۳ هزار ایمیل را پاک کرد و به طور کامل از بین برد، چه کرد؟ عدالتی در کار نیست.

ترامپ: نظامی متقلبانه در آمریکا روی کار است/ عدالتی در کار نیست!

رئیس جمهور آمریکا در پیامی دیگری از اقدام ای‌بی‌سی نیوز در تعلیق خبرنگار این شبکه تقدیر کرد و نوشت: به ای‌بی‌سی نیوز به سبب تعلیق برایان راس بخاطر گزارش نادرست و عاری از صداقتش درباره روسیه تبریک می‌گویم. شبکه‌ها و روزنامه‌های بیشتری باید با اخبار جعلی‌شان همین رفتار را در پیش گیرند.

ای‌بی‌سی نیوز در گزارش ویژه زنده تلویزیونی خود اعلام کرده بود یک فرد مطلع و از نزدیکان ژنرال مایکل فلین گفته است او آماده شهادت دادن است مبنی بر اینکه ترامپ در زمان نامزدی انتخابات به وی دستور داده بود با مقامات روسیه تماس برقرار کند.