دشمن از پیام حمله انصارالله به سایت ابوظبی درس بگیرد

علی الوزیر عضو جنبش انصارالله یمن ،درباره حمله موشکی انصارالله یمن به سایت هسته ای ابوظبی اظهار کرد: این حمله موشکی به یکی از سایت های مهم هسته ای امارات صورت گرفت.

عضو جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر حمله موشکی انصارالله به سایت هسته ای ابوظبی اضافه کرد: آمار تلفات و خسارات به سایت ابوظبی تاکنون مشخص نشده؛ اما به زودی اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حملات موشکی انصارالله به مواضع دشمنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دشمن ما تنها سعودی ها نیستند.کشور امارات در جنوب یمن با تجهیزات نظامی و نظامیان خود به کشور ما تجاوز کرده و دشمن ماست.

الوزیر با بیان اینکه حملات موشکی انصارالله در دفاع از یمن است، بیان کرد: ما توان مقابله با دشمن را داشته و در دفاع از کشورمان هراسی نداریم.

وی تصریح کرد: دشمن از پیام حمله انصارالله به سایت ابوظبی درس بگیرد و بداند که موشک‌های ما به دیگر مواضع دشمن نیز خواهد رسید‌.

عضو جنبش انصارالله یمن درباره تکذیب مسئولان اماراتی نسبت به حمله موشکی به سایت ابوظبی عنوان کرد: طبیعی است که دشمن این حملات را تکذیب کند، سعودی‌ها تاکنون حملات موشکی انصارالله را تصدیق نکرده اند.

الوزیر با بیان اینکه شاهد تاثیر حملات موشکی انصارالله به مواضع دشمن خواهیم بود، خاطر نشان کرد: امیدواریم پیام حمله موشکی امروز را متوجه شده باشند.