مثله کردن اجساد؛ جنایت جدید آل خلیفه

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، نیروهای امنیتی بحرین روز گذشته به سرکوب اعتراضات مردمی در مناطق مختلف منامه پایتخت این کشور پرداختند.

این اعتراضات یک روز پس از به زیر گرفتن جوان ۲۱ ساله بحرینی توسط خودروهای نیروهای امنیتی بحرین به وقوع پیوست. نیروهای رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن مردم از گلوله های پلاستیکی و بمب های صوتی و گاز اشک آور استفاده کردند که زخمی شدن ده ها نفر را در پی داشت.

عوامل آل خلیفه حتی به منازلی که معترضین را در خود جای می دادند یورش می بردند و اهالی آن را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار می دادند و سپس بازداشت می کردند.

رویترز نیز به نقل از " مطر مطر " عضو فراکسیون الوفاق بزرگترین اپوزسیون شیعه در بحرین گزارش داد: حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به مردم به مدت چندین ساعت در روستاهای شیعی اطراف منامه ادامه داشت و بیشتر معترضین از ناحیه سر زخمی شده اند که این امر نشان می دهد نیروهای امنیتی تعمدا به دنبال آسیب رساندن به معترضین هستند.

در همین راستا جمعیت الوفاق در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه در بحرین رخ می دهد جنایت ضد بشری است و رژیم آل خلیفه از هیچ روشی برای سرکوب معترضین چشم پوشی نمی کند و حتی از سلاح سرد همچون گازهای خفه کننده و نیز چاقو برای مثله کردن اجساد استفاده می کند.