چه خطری جهان را تهدید می کند؟

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از گزارش بلومبرگ به تهدیدات احتمالی پرداخت که رخداد احتمالی آنها جهان را در 10 سال آینده تحت تاثیر منفی خود قرار خواهد داد.

خبرگزاری بلومبرگ در آخرین گزارش خود از تهدیداتی نام برده است که نه تنها سال آینده بلکه 10 سال آینده را تحت تاثیر منفی خود قرار خواهد داد.

در گزارش بلومبرگ آمده است جهان به آستانه هشدار رسیده است. بحران کره شمالی ممکن است آغازگر جنگی مرگبار باشد. هیچ کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند در صورتی‌که بین آمریکا و کره شمالی جنگ به راه بیفتد آنگاه دونالد ترامپ، چه واکنشی نشان خواهد داد. سناریوهای ممکن در این خصوص اصلا قابل پیش‌بینی نیست. برعکس عقاید تحریک آمیز هستند که شما را خود به خود به فکر وا می دارد که جهان با چه سرعت زیادی تغییر خواهد کرد.

دومین تهدید جهان در 10 سال آینده، احتمال پیروزی دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکاست. بعید نیست که ترامپ برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

در ادامه گزارش خبرگزاری بلومبرگ پیش‌بینی شده است که اخبار جعلی در نهایت شبکه اجتماعی فیسبوک را از بین خواهد برد. بیت کوین (ارز دیجیتالی) جای بانک‌ها را در 10 سال آینده خواهد گرفت. سوسیالیست ها قدرت را در انگلیس به دست خواهند گرفت. بحران بازنشستگان اروپا را از پای در خواهد آورد. چین جنگ اقتصادی علیه رقبای خود به راه خواهد انداخت و خودروهایی برقی جای خودروهای با سوخت فسیلی را خواهند گرفت و در نهایت به عصر نفت پایان داده خواهد شد.