ناکامی انگلیس از خروج از اتحادیه اروپا

"نایجل فاراژ" نماینده انگلیس در پارلمان اروپا از حامیان سرسخت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، دولت محافظه کاران را به عقب نشینی بیش از اندازه در مذاکرات برگزیت متهم و "ترزا می" را در دفاع از حقوق مردم در این مذاکرات ناکام دانست.

رسانه‌ها در انگلیس نوشتند: نماینده انگلیس در پارلمان اروپا، مردم را ناراضی از روند پیشرفت مذاکرات می‌داند و معتقد است دولت نتوانسته است انتظارات مردم را در این خصوص برآورده سازد.

به نوشته رسانه‌ها در انگلیس "فاراژ" برخلاف دیدگاه بسیاری از تحلیل گران، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به سود این کشور می‌داند و معتقد است انگلیس منابع مالی فراوانی را صرف تامین طرح‌های مشترک اتحادیه اروپا کرد و اکنون به جای اینکه اتحادیه اروپا برای خروج از ما درخواست هزینه میلیاردی کند ما باید ازاین اتحادیه بخواهیم همه پول‌هایی را که صرف این اتحادیه کرده ایم به ما بازگرداند.

"نایجل فاراژ" با انتقاد از مخالفان برگزیت، دادن هر گونه امتیاز به اتحادیه اروپا را شیوه‌ای نادرست دانست و گفت: انگلیس کشوری مقتدر در اروپاست و خواه نا خواه اتحادیه اروپا به این کشور نیاز خواهد داشت بنابراین نباید به این اتحادیه امتیاز دهد زیرا بدون اتحادیه اروپا پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت.

"فاراژ" ابراز امیدواری کرد جدایی طلبان دیگر کشور‌های اروپایی نیز با الگو قرار دادن انگلیس ازاتحادیه اروپا خارج شوند.