خودداری رسانه آمریکایی از افشای رابطه غیر اخلاقی ترامپ

تنها چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، گویا یکی از خبرنگار شبکه فاکس نیوز قصد داشته است داستانی جنجالی درباره رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با «استفانی کلیفورد»، بازیگر فیلم های مستهجن منتشر کند که این شبکه به وی اجازه چنین کاری را نداده است.

دایانا فالزون، خبرنگاری که برای فاکس نیوز کار می کند یک تأییدیه از سوی مدیر برنامه استفانی کلیفورد درباره رابطه اش با ترامپ داشت؛ اما فاکس نیوز بدون هیچ دلیلی اجازه چاپ آن را به این  خبرنگار نداد.

بر اساس این گزارش، فالزون حتی در ماه مه سال گذشته میلادی هم یک شکایت علیه شبکه فاکس نیوز تنظیم کرده بود و این شبکه را به تبعیض جنسیتی متهم کرد. این در حالی است که فاکس نیوز این اتهامات را رد کرده است.

http://www.afkarnews.ir/

این داستان می توانست رابطه غیراخلاقی ترامپ با این بازیگر فیلم های مستهجن را پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فاش کند؛ اما به گفته منابع آگاه، فاکس نیوز که رسانه ی تندروی جمهوری خواهان و از حامیان ترامپ است، اجازه انتشار این داستان را نداد.

یکی از مدیران اجرایی فاکس نیوز در واکنش به این خبر اعلام کرد: به دلیل برخی نگرانی ها، داستان این خبرنگار به چاپ نرسیده است. با بررسی های دقیقی که انجام دادیم نتوانستیم صحت همه مطالب داستان وی را تأیید کنیم.

این در حالی است که شبکه فاکس نیوز در یک هفته گذشته هم که این خبر جنجالی منتشر شده است، به هیچ طریقی این اخبار را پوشش نداد.

رابطه غیراخلاقی ترامپ با استفانی کلیفورد از هفته گذشته به یک خبر جنجالی تبدیل شده است. روزنامه وال استریت ژورنال هفته گذشته در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای ترامپ برای اینکه استفانی کلیفورد را درباره داشتن رابطه با ترامپ ساکت نگه دارد، 130 هزار دلار (حدود نیم میلیارد تومان) به او حق السکوت داده است.

روابط نامشروع ترامپ با این بازیگر فیلم‌های مستهجن در مارس 2006 یعنی اندکی پس از به دنیا آمدن بارونز، پسر کوچک ترامپ رخ داده است.

به دنبال انتشار این خبر جنجالی که نشان‌دهنده فساد اخلاقی رئیس جمهور آمریکاست، یک بازیگر دیگر فیلم های مستهجن هم اعلام کرد که ترامپ به او نیز پیشنهادی غیراخلاقی داده است.