انتشار رابطه غیراخلاقی ترامپ با بازیگر آمریکایی

پیش از این اتهاماتی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا عنوان شد درباره اینکه وی در سال 2006 با «استفانی کلیفورد»، بازیگر فیلم های مستهجن رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده است.

چندی پیش نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی فاش کرد یکی از وکلای ترامپ همزمان با رقابت های انتخاباتی در آمریکا، با پرداخت 130 هزار دلار به استفانی کلیفورد، از او خواست درباره رابطه نامشروعی که با ترامپ داشته است، سکوت کند.

در حالی که ترامپ و کلیفورد، هردو این اتهامات را رد کرده اند، مصاحبه این بازیگر با مجله این تاچ  در سال 2011 جزئیات جدیدی از رابطه غیراخلاقی او با رئیس جمهور فعلی آمریکا را برملا کرد.

کلیفورد در مصاحبه سال 2011 با مجله این تاچ،  درباره روابط جنسی که با  ترامپ داشت، صحبت کرده بود. مجله این تاچ که نسبت به اظهارات کلیفورد تردید داشت از وی آزمایش پلی‌گراف (دروغ سنجی) گرفت و در کمال تعجب، صحت اظهارات وی با بالاترین حد تایید شد.

مجله این تاچ روز جمعه گزارش کامل از مصاحبه کلیفورد را منتشر کرد و به جزئیات اظهارات او و تست پلی گراف پرداخت.

در بخشی از گزارش مجله این تاچ به دیدار ترامپ با کلیفورد --که در آن زمان با نام هنری «استورمی دانیلز» معروف بود --  در یکی از اتاق های هتل رنو در ایالت نوادا اشاره شده است و اینکه ترامپ به این بازیگر پیشنهاد بازی در یک برنامه تلویزیونی را داده بود.

این بازیگر فیلم های غیراخلاقی در این مصاحبه گفته بود پیش از ملاقات در هتل رنو با ترامپ، در هتل تامپای لس آنجلس دیداری خصوصی داشته و ترامپ به او وعده بازی در برنامه‌ای تلویزیونی را داده است. کلیفورد در این مصاحبه گفته بود ترامپ همچنین طی مکالمه های تلفنی مکرر از و خواسته تا هرچه نیاز دارد بگوید.

کلیفورد در بخشی از مصاحبه  خود  با مجله این تاچ در پاسخ به اینکه آیا او جذب ترامپ شده بود گفت: فکر می کنید ممکن است؟ من فقط مجذوب پیشنهاد او برای حضور در برنامه های تلویزیونی شده بودم.

دانلیز در این مصاحبه مدعی شد شماره چند خط تلفن مستقیم با دفتر ترامپ را داشته است و در صورتی که با شماره ناآشنا با او تماس می گرفتم،  پاسخ نمی داد. این موضوع باعث قطع ارتباط آنها شد.