حزب‌الله می‌تواند روزانه 4000 موشک به اسرائیل شلیک کند

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی، ضمن تأکید بر این مطلب که موشک‌های حزب‌الله در جنگ آینده دقیق‌تر و مخرب‌تر خواهند بود، نوشت: حزب‌الله لبنان می‌تواند در جنگ احتمالی آینده روزانه 3 تا 4 هزار موشک با میانگین 150 موشک در ساعت پرتاب کند.
این روزنامه افزود: موشک‌های پرتاب شده حزب‌الله به سوی اسرائیل تنها می‌تواند چند روز بعد با عملیات جدی نیروی هوایی اسرائیل و یا ورود نظامیان به داخل اراضی لبنان، کاهش یابد. موشک‌های حزب‌الله در جنگ آینده دقیق‌تر و مخرب‌تر و با برد دقیق خواهند بود که می‌تواند تمام اسرائیل را هدف قرار دهد.
همچنین بخش اول این موشک‌ها از سکوی‌های ثابت و مخفی به سمت اهداف تعیین شده شلیک خواهند شد. 
این روزنامه یادآور شد «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل اخیراً گفته است که 30 درصد از ساکنان شمال اسرائیل ]سرزمین‌های اشغالی[ جایی برای مخفی شدن ندارند.
یدیعوت اضافه کرد: وزرای کابینه هنوز به میزان آسیب‌های جبهه داخلی اسرائیل در جنگ آینده واقف نیستند و ضعف جبهه داخلی باعث کاهش روحیه در جنگ و ناتوانی در حمایت لجستیکی می‌شود.
یدیعوت نوشت کسی نمی‌تواند مشخص کند که چقدر منابع مالی نیاز است تا اسرائیل بتواند به سطح مطلوب برای مهار نقص‌ها و رسیدن به آمادگی لازم برسد و در جنگ آینده شمار تلفات اسرائیل بی‌سابقه خواهد بود.