این موشک روند جنگ را تغییر خواهد داد

عبدالقدس الشهاری معاون مدیر ارتباطات رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: حل بحران این کشور در دستان کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن است که کلیه سازوکارهای موجود برای مذاکره را از بین برده‌اند.

وی در ادامه به نقش ولد الشیخ احمد فرستاده سابق سازمان ملل به یمن انتقاد کرد و گفت: وی بیشتر شبیه فرستاده و نماینده کشورهای ائتلاف سعودی بود، نه یک فرد بی‌طرف و خود را به گونه‌ای نشان داد که گویی وی خود ائتلاف است.

الشهاری اظهار کرد: با انتخاب نماینده‌ای جدید از سوی سازمان ملل در یمن و نشانه‌های آغاز مرحله‌ای جدید از مذاکرات در عمان، به تغییرات خوش‌بین است.

معاون مدیر ارتباطات رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: اختلافات و درگیری‌هایی میان کشورهای بزرگ بر سر بحران یمن وجود دارد، اما با این وجود تلاش دارند تا راهکارهایی را برای حل این بحران پیدا کنند، به گونه‌ای که منافعشان تحت تاثیر قرار نگیرد؛ اما از نظر ما راهکار این بحران باید یمنی - یمنی و به دور از فشارهای خارجی و منطقه‌ای باشد.

وی در ادامه از وجود یک موشک جدید خبر داد و گفت که این موشک احتمالا در مرحله آتی، روند نظامی جنگ را تغییر خواهد داد.

الشهاری تاکید کرد: انصارالله کبوتر صلح است و برای ایجاد راهکار برای بحران یمن امتیازهای زیادی داده است، اما کشورهای بزرگ در منطقه و جهان که بر سر این بحران با یکدیگر اختلاف دارند، تلاش می‌کنند تا راهکارهایی توافقی به گونه‌ای که منافعشان تحت تاثیر قرار نگیرد، ارائه کنند.