افشای کمک های آمریکا به تروریست های عراق

از شبکه خبری 'الموقف العراقی' این مقام حشد عشائری که نام وی ذکر نشده، درخصوص حمله بالگردهای آمریکایی به منطقه البغدادی گفت اطلاعاتی بدست ما رسیده بود که مسوول شاخه نظامی حزب بعث با یک کاروان نظامی متشکل از سه خودرو در بیرون از منطقه ای در صحرای الجزیره که یکی از نقاط تحت سیطره آمریکا به شمار می رود درحال جابجایی است و هیچ نیروی عراقی امکان ورود به آن را ندارد.

وی افزود: به محض وصول اطلاعات در مورد خروج این کارون از منطقه مذکور، نیروهای حشد عشائری برای دستگیری این فرد اعزام شدند اما نیروهای آمریکایی از بیم این با دستگیری این تروریست، هویت پایگاه او واقع درمنطقه مذکور نیز کشف شود به سرعت وارد عمل شده و نیروهای الحشد را بمباران کردند که سبب شد فرد تروریست بتواند فرار کند و به پایگاه خود بازگردد.

این منبع افزود که بمباران دیروز آمریکایی ها در منطقه البغدادی استان الانبار ۸ کشته و 20 زخمی بجا گذاشت که یک مدیر محلی و نیز رئیس پلیس منطقه در میان زخمی شدگان قرار دارند.

چند نماینده پارلمان عراق چند روز پیش از وجود طرح هایی از سوی داعش اما با ظاهر آمریکایی خبر داده بودند که آمریکا پس از پایان نظامی داعش در عراق قصد اجرای آن را دارد.

درحالی که آمار رسمی از تعداد پایگاه ها و نیروهای آمریکایی در عراق وجود ندارد وبسایت گلوبال ریسیرچ آمریکا اخیرا از وجود 800 پایگاه نظامی در هشت کشور از جمله شش پایگاه نظامی در عراق خبر داده است.