خوشحالی وزیر صهیونیست از اقدام آمریکا ضد هنیه

وزیر ترابری رژیم صهیونیستی از تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن اسماعیل هنیه در فهرست تحریم‌ها استقبال کرد.

به گزارش النشره، اسرائیل کاتز وزیر ترابری رژیم صهیونیستی از تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در فهرست تحریم‌ها استقبال کرد.

وی مدعی شد: هنیه در راستای ترویج تروریسم ضد اسرائیل حرکت می‌کند.

شایان ذکر است که وزارت خزانه داری آمریکا در راستای حمایت مجدد از رژیم صهیونیستی، روز گذشته نام چند تن از اعضای ارشد مقاومت فلسطین از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند نفر از اعضای ارشد حماس از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به مثابه جانبداری آشکار از رژیم صهیونیستی و تلاشی شکست خورده برای به زانو درآوردن فلسطینی‌ها دانست.

وی افزود: تصمیم آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی هرگز سبب نخواهد شد که این جنبش از گزینه مقاومت تا آزادی کل فلسطین دست بردارد. تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در فهرست تروریسم تلاشی شکست خورده برای فشار به مقاومت است، اما این گام خللی در ادامه گزینه مقاومت برای بیرون راندن اشغالگران ایجاد نخواهد کرد. این نشانه جانبداری آمریکا از اشغالگران اسرائیلی و مشارکت با آن‌ها در انکار حقوق ملت ما است. این تصمیمی برای مشروع جلوه دادن اشغالگران است.