همکاری ایران برای آزاد سازی لبنان

عباس قدوح – نماینده حزب الله لبنان – با بیان اینکه فعالیت و هدف حزب الله انسان محور است و امروز محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد، گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شکست، در منطقه نقشی نخواهد داشت.

بر این اساس، نماینده حزب الله لبنان عصر امروز در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهار داشت: ما با کمک ایران توانستیم با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم و کشورمان را از اشغال آنها نجات دهیم و در مبارزه با داعش نیز با همکاری ایران، سوریه و محور مقاومت توانستیم آنها را شکست دهیم.

قدوح افزود: در دهه‌های گذشته به جهت اخلاقی، دینی و انسانی از مظلومان و مستضعفین جهان حمایت کردیم و امروز میزان آگاهی عمومی مردم لبنان افزایش یافته و این موضوع یکی از مسئولیتهای مهم بر دوش احزاب است تا بتوانیم مطالبات عادلانه آنها و نیازهای ضروری آنها را برآورده سازیم.

وی با بیان اینکه فعالیت و هدف حزب الله انسان محور است و امروز محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در منطقه نقشی نخواهد داشت و آمریکا برای وحشی گری در منطقه باقی نخواهد ماند و جهان آماده نفوذ آنها نخواهد شد.