حملات موشکی سنگین یمن علیه عربستان

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با انجام یک عملیات منحصر به فرد علیه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در تپه‌های السود در شمال بخش مَوزَع در تعز، شماری از آن‌ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

در پی حملات موشکی و عملیات‌های نظامی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش‌های مختلف استان الجوف، شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی کشته و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در روستای عبیده در بخش المتون واقع در استان الجوف، شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

این منبع گفت که نیروهای یمنی با یک فروند موشک زلزال 1 و تعدادی موشک کاتیوشا، مواضع مزدوران در دو بخش المتون و الحزم را هدف قرار دادند که در پی این حملات، شماری از مزدوران‌ به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی نیز در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تپه القناصین در بخش الغیل استان الجوف، کشته و یا زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به این تجاوز و ادامه حملات عربستان، مواضع متجاوزان را با موشک‌های بالستیک و غیربالستیک هدف قرار می‌دهند.