ترامپ کچل است/عکس

موهای دونالد تامپ، رئیس جمهور آمریکا همواره سوژه بسیاری از رسانه های این کشور بوده است. آنها درباره موهای نازک و پراکنده ترامپ گمانه زنی های متعددی کرده اند. این در حالی است که انتشار ویدئوی جدید از رئیس جمهور آمریکا موهای اندک و میزان کچلی پشت سر او را برملا کرده است.

در این ویدئوی جدید، دونالد ترامپ در حالی از پله های ایر فورس وان بالا می رود که وزش باد باعث به هم خوردن موهای او می شود و کچلی پشت سر او کاملا نمایان می شود.

اشلی فاینبرگ، روزنامه‌نگار حاضر در محل در وصف این ویدئو در حساب توئیتری خود نوشت: صادقانه بگویم، ویدئوی وحشتناکی از رئیس جمهور بود! شدت باد، بخشی از موهای پشت سر رئیس جمهور را بلند کرد و پوست صورتی و بدون موی سر وی کاملا نمایان شد. به نظر می رسد دونالد ترامپ به شیوه خاصی موهای خود را شانه می زند تا طاسی پشت  سرش مشخص نشود.

پیش از این ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در خصوص شکل متفاوت موهای پدرش گفته بود حالت غیرطبیعی موهای پدرش نتیجه یک عمل جراحی روی پوست سرش است. این در حالی است که پزشک مخصوص ترامپ اعلام کرد رئیس جمهور 71 ساله آمریکا برای جلوگیری از ریزش موهایش قرص فیناستراید که نوعی داروی هورمونی است، مصرف می کند.

به گفته یکی از کارکنان کاخ سفید، دونالد ترامپ موهای خود را از جلو به طرفین شانه می کند و از اسپری فراوان برای تثبیت آن استفاده می‌کند.

وقتی وزش باد کچلی ترامپ را بر ملا می کند+تصاویر و فیلم

وقتی وزش باد کچلی ترامپ را بر ملا می کند+تصاویر و فیلم