واکنش نتانیاهو به اعلام جرم پلیس

خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به درخواست پلیس برای محاکمه او به علت رشوه‌خواری واکنش نشان داد.

او در یک سخنرانی تلویزیونی در واکنش به این درخواست پلیس رژیم صهیونیستی گفت اتهامات علیه وی بی اساس است و وعده داد چهارمین دوره نخست‌وزیری خود را به اتمام برساند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این سخنرانی با ذکر خدمت نظامی خود به عنوان یک کماندو مدعی شد هرگز به دنبال منفعت شخصی از سیاست نبوده است. نتانیاهو گفت: «تا زمانی که شما شهروندان، مرا برای هدایت خودتان انتخاب کرده‌اید، به صورتی مسئولانه و معتمدانه به هدایت اسرائیل ادامه خواهم داد.»

او  خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «مطمئنم که حقیقت آشکار خواهد شد و مطمئنم که در انتخابات آینده، که طبق برنامه برگزار می‌شود، بار دیگر اعتماد شما را به دست خواهم آورد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «از آنجا که حقیقت را می‌دانم، به شما می‌گویم این چیز‌ها به جایی نمی‌رسد.»

پلیس اسرائیل روز سه‌شنبه توصیه کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به خاطر رشوه محاکمه شود و به این ترتیب راه برای بزرگترین چالش برای بقای نتانیاهو هموار شد.

اکنون باید دادستان عمومی رژیم صهیونیستی تصمیم بگیرد آیا اورا محاکمه کند یا خیر؛ هرچند این فرایند دست‌کم چند هفته طول خواهد کشید.

اتهامات پلیس رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو در دو پرونده جداگانه مطرح شده است.