زمان استیضاح ترامپ فرا رسیده است

 «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر بر استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد.

واترز طی سخنرانی در کنفرانس سالیانه حزب دموکرات کالیفرنیا که در سن‌دیه‌گو برگزار شده بود، اعلام کرد «رابرت مولر»، بازرس ویژه تحقیقات در خصوص ادعای دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا در یک قدمی (دسترسی به اطلاعات درباره) افرادی است که در جریان انتخابات با روسیه تبانی کرده اند.

او گفت: زمان برای استیضاح (ترامپ) فرا رسیده است. من منتظر هستم بازرس مولر باقیِ مهره ها را به هم وصل کند.

واترز که یکی از منتقدان ترامپ در کنگره آمریکاست، ادامه داد: من مطمئنم او به کشف توافق آنها (ستاد انتخاباتی ترامپ) با روس ها نزدیک شده است و به زودی نتایج آن اعلام می شود.

او پیش از این نیز طی مصاحبه های متعدد، نسبت به موفقیت مولر در پروسه بررسی ارتباط انتخاباتی دونالد ترامپ و روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا ابراز امیدواری کرده بود.

مکسین واترز بارها بر استضاح ترامپ تاکید کرده است. این نماینده سیاهپوست ماه گذشته پس از انتشار اظهارات نژادپرستانه ترامپ در خصوص کشورهای آفریقایی، درخواست خود برای استیضاح ترامپ را تکرار کرد. ماه گذشته، «آل گرین»، نماینده ایالت تگزاس در کنگره آمریکا و از همراهان واترز، طرح استیضاح ترامپ را به خاطر سخنان رکیک و توهین آمیز وی علیه مهاجران سیاهپوست ارائه کرد.

واترز همچنین از اظهارات ترامپ درباره زنان و بی توجهی وی به انتشار اظهارنامه مالیاتی انتقاد کرده است.