ترامپ مانع انجام امور دولت آمریکا می شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را بدترین دشمن خودش معرفی کرد و نوشت به نظر می رسد که ترامپ می خواهد آرامش داخلی را از بین ببرد و اگر هرج و مرج ادامه داشته باشد معلوم نیست که تا چند هفته، چند ماه یا چند سال دیگر چه خواهد شد.

این پایگاه اینترنتی در مطلبی نوشت: بیماری خودایمنی در شرایطی ایجاد می شود که سیستم دفاعی بدن به بافت های بدن حمله می کند و موجب ضعف یا عدم کارکرد اعضا و بافت های داخلی می شود که نهایتا به بیماری یا مرگ منتهی خواهد شد. در زمینه سیاست می توان گفت که رئیس جمهور ترامپ تنها کسی است که توانسته در مقابل خودش بایستد. ترامپ به محض آنکه حرفی می زند یا کار مثبتی انجام می دهد که باعث می شود میزان محبوبیتش کمی از حد پایین بالاتر رود، ناگهان کاری انجام می دهد که همه چیز را بر هم می زند.

اگزمینر در پایان نوشت: مشکل اصلی خود ترامپ است. آرامش داخلی یکی از نکات مثبت نوشته شده در قانون اساسی آمریکا است، اما به نظر می رسد که ترامپ می خواهد آن را از بین ببرد. شرایط کنونی این چنین است اما اگر هرج و مرج ادامه داشته باشد معلوم نیست که تا چند هفته، چند ماه یا چند سال دیگر چه خواهد شد. کارهای مخاطره آمیز ترامپ عده ای را به این فکر انداخته است که خود ترامپ تهدیدی برای روند کاری دولت است.