بوش: ترامپ باعث می‌شود من خوب به نظر برسم!

جورج بوش، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از حزب جمهوری‌خواه که از میزان رضایت مردمی بالایی بابت مدیریت اوضاع پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر برخوردار بود اما دوره ریاست خودش را با محبوبیت کم ۲۲ درصدی به پایان رساند.

نشنال ژورنال به نقل از یک منبع جمهوری‌خواه که در اکنون در کاخ سفید است، گفت: گاها می‌شنویم که بوش بدون پنهان کردن پوزخندش می‌گوید "این باعث می‌شود من خیلی خوب به نظر برسم."

این منبع گفت: او هم مثل سایرین سرش را به نشانه تعجب تکان می‌دهد. او می‌خواهد این فرد موفق شود اما معتقد است که بسیاری از مشکلات او خودساخته است. بوش از همان ابتدا کارهای دولت ترامپ را با کنجکاوی زیر نظر داشت و خصوصا بعد از سخنرانی مراسم سوگند این رئیس‌جمهوری می‌شنیدیم که می‌گوید "این عجیب و غریب است."

دونالد ترامپ از زمان ادای سوگند به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا تقریبا هر روز جنجالی در کاخ سفید داشته است و هر لحظه گمانه‌زنی درباره استعفای یک مقام مطرح می‌شود. به تازگی سخنگوی ایوانکا ترامپ استعفا کرد و پیش از آن هم هوپ هیکس، مدیر ارتباطات کاخ سفید تایید کرد که به‌زودی از کاخ سفید می‌رود.

تصمیم هفته گذشته ترامپ برای ارائه تعرفه غیرعادی بر محصولات وارداتی هم احتمالا موجب می‌شود تا گری کوهن،‌ مشاور اقتصادی ارشد او بارش را از کاخ سفید ببندد. علاوه بر این، گفته می‌شود جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید با جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در تلاش هستند تا هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید را بیرون بیندازند.