به گزارش شیعه آنلاین،ستاره شناسان سرشناس جهان طبق معمول هر ساله، پیش از آغاز سال جدید میلادی به بیان برخی پیش بینی های خود از حوادث و رخدادهای مهم سال در یک سال آینده می پردازند. بر اساس جدید ترین پیش بینی انجام شده توسط این ستاره شناسان، ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود در سال ۲۰۱۲ میلادی از دنیا خواهد رفت و در همین سال رژیم آل سعود پایان خواهد یافت.

این ستاره شناسان در ادامه پیش بینی خود درباره حوادثی که در یک سال آینده در عربستان سعودی رخ خواهد داد، افزودند: امسال پادشاه این کشور از دنیا می رود و پس از آن اختلاف و درگیری شدیدی میان شاهزادگان مختلف خاندان آل سعود بر سر تصاحب قدرت رخ خواهد داد و در منطقه شمال این کشور جنگی رخ خواهد داد و ارتش سعودی در این جنگ درگیر خواهد شد و در پایان رژیم آل سعود فرو خواهد پاشید و پایان خواهد یافت. بیشتر این حوادثاز اواسط سال ۲۰۱۲ به بعد رخ خواهد داد.

این ستاره شناسان سرشناس جهان همچنین پیش بینی کردند که عربستان پس از سقوط آل سعود به چند تکه تبدیل خواهد شد. پل ملک فهد نیز که تنها راه ارتباط زمینی میان عربستان سعودی با بحرین است، در این سال از وجود محو خواهد شد. همانطور که معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی برای مقابله با انقلابیون کشورش از دیگر کشورها کمک گرفت، حکومت سعودی نیز دست به چنین کاری خواهد زد.