دردسرهای ترامپ بخاطر داشتن رابطه نامشروع با بازیگر فیلم‌های مستهجن

«مکسین واترز»، نماینده حوزه انتخابیه کالیفرنیا از حزب دموکرات روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد اگر تحقیقات «رابرت مولر» (بازرس ویژه بررسی پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه باعث سقوط دونالد ترامپ نشود، رابطه غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا با بازیگر فیلم‌های مستهجن باعث این اتفاق خواهد شد.

وی در این خصوص گفت: اگر به هر دلیلی ترامپ در پرونده روسیه گرفتار نشود، رابطه نامشروعی که با «استورمی دنیل» داشت برای او مشکل‌ساز می شود. بنابراین می دانیم که این رویه ادامه دارد.

چند هفته پیش روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی فاش کرد دونالد ترامپ با استورمی دنیل حدود یک دهه پیش رابطه غیراخلاقی داشته است و وکیل ترامپ پیش از انتخابات سال 2016 مبلغ 130 هزار دلار به این بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخت کرده است. وکیل ترامپ پیشتر این اخبار را تکذیب کرد، اما پس از مدتی گفت که این باج را از جیب خودش به این بازیگر پرداخته است.

مکسین واترز از جمله منتقدان سرسخت سیاست ها و اقدامات دونالد ترامپ بوده است. او از جمله 60 دموکراتی است که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ رأی مثبت داد. دونالد ترامپ هم در استفاده از الفاظ زشت و رکیک علیه این نماینده دموکرات کوتاهی نکرده است. وی روز شنبه در سخنرانی اش در ایالت پنسیلوانیا این نماینده سیاهپوست را به سخره گرفت و اعلام کرد که او هوش پایینی دارد.

مکسین واترز روز گذشته اعلام کرد دونالد ترامپ بسیار علاقه دارد به زنان حمله کند. وی پیشتر هم در مصاحبه با «ام اس ان بی سی» اظهارات ترامپ را نژادپرستانه توصیف کرد.