بلاهت منحصر به فرد ترامپ در انتصاب دلقک سیرک منافقین

داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با انتشار مطلب فوق نوشت: این در حالی است که ترامپ در پیغام نوروزی خود بارها بر فضیلت تاریخی ایرانیان و لزوم احترام گذاشتن به ایشان ابرام ورزیده بود. علی‌رغم این یکی از مالیخولیایی‌ترین گونه‌های تاکسی‌درمی شده در موزه فاشیست‌شناسی جهان، اکنون در کنار ترامپ و در کسوت مشاور امنیت ملی قرار است به رئیس‌جمهور آمریکا مشاوره دهد.
وی می‌افزاید: آقای ترامپ! آن جانوری را که به سمت مشاور امنیت ملی‌تان گمارده‌اید رفیق فابریک گروه تروریستی مسعود رجوی و همسر بدکاره ایشان است که بالغ بر 17000 نفر از همان ایرانیانی را که شما به دروغ بزرگ‌شان می‌خوانید، ترور کرده‌اند.
آقای ترامپ! مشاور امنیت ملی منصوب‌تان همان جانوری است که در جمیع ضیافت‌های آن زامبی‌های تروریست شرکت کرده و هم‌دلانه و در کنار آن وحوش خون‌آشام علیه ایرانیان رجزخوانی کرده است.
سجادی همچنین در مطلب دیگری با اشاره به بزرگنمایی انتصاب ترامپ از سوی برخی محافل غربگرا که اقدام به هراس‌افکنی می‌کنند، نوشت: مردم ایران جنگ ندیده نیستند و تاریخ‌اش مشحون از دلاوری و سلحشوری مردان و زنان غیورش بوده و می‌باشد.
هر چند نباید به استقبال هیچ جنگی نیز رفت اما اگر جنگ امری ناگزیر هم باشد در آن صورت محور «واشنگتن- ریاض- تل‌آویو» روزها و شب‌های سخت و تلخی در پیش رو خواهند داشت.
اما نکته مهم‌تر آنکه با فرض بروز جنگ، آن نانجیبانی باید پاسخگوی این وضعیت باشند که محیلانه برای مانایی در قدرت و ربایش آرای ملت، اصول فروشی کردند و نارفیقانه عوام‌فریبی فرمودند!
بروید و یقه آنانی را بگیرید که ژاژخایانه گول‌تان زدند و نویدتان دادند که همانا رأی دادن به «ما» یعنی گشودن درب‌های بهشت بر «شمایان»! و همانا ما «همانانیم» که دیپلماسی بلدیم و تعامل با کدخدا را هفت خطیم و جانیم و جهانیم و چنینیم و چنانیم!
آنان که بیم و فریب دادند که رأی ندادن به ما و گزینش «آنها» یعنی آمدن جنگ و افزایش بنگ و گسترش الدنگ و بروز قحطی و وفور افعی و طاعون و وبا و تیفوس و ظهور دیوار در پیاده‌رو و اتوبوس!!!
خاک بپاشید بر سیمای آن سیه رویان سفیدچشمی که مقدرات و منافع ملی کشور را فدیه هوس‌ها و جاه‌طلبی‌ها و جناح‌بازی‌های مهوع خود کردند و اکنون چون بز اخفش بر بی‌عملی و مخنثی خود «گفتار درمانی» می‌فرمایند!
کیهان: درباره انتصاب بولتون، نکته‌ای که مورد غفلت واقع می‌شود، سابقه‌دار بودن بولتون است. عناصر مرعوب به گونه‌ای درباره بولتون حرف زدند که انگار آمریکا مهره جدیدی رو کرده است و این در حالی است که وی در دولت بوش در منصب نماینده آمریکا در سازمان ملل نقش‌آفرینی جدی داشت اما همان دولت آغاز سرشکستگی‌های آمریکا در غرب آسیا (افغانستان و عراق و لبنان و فلسطین) بود. پس از آن هم، بولتون تبدیل به دلقکی در خیمه شب‌بازی‌های سازمان منافقین شد.