توهین بی‌سابقه ترامپ به رئیس سابق اف‌بی‌آی

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی رئیس سابق اف‌بی‌آی را با الفاظی رکیک مورد حمله لفظی خود قرار داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در پیام توئیتری رئیس سابق اف‌بی‌آی را به شدت مورد حمله لفظی خود قرار داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام آورده است: باور کردنی نیست، جیمز کومی (رئیس سابق اف‌بی‌آی) می‌گوید نظرسنجی‌ها جائی که هیلاری (کلینتون) متقلب در آن‌ها برتری داشته، در رویکرد (احمقانه) تحقیقات درباره ایمیل‌های کلینتون تاثیر گذار بوده است.

وی در ادامه افزود: به عبارت دیگر، او بر مبنای این حقیقت تصمیم گیری کرده که فکر می‌کرده کلینتون پیروز انتخابات می‌شود و او به شغل مورد درخواست خود می‌رسد. آدم عوضی!

این در حالیست که کتاب «جیمز کومی» قرار است به‌زودی منتشر شود.

رئیس پیشین اف‌بی‌آی در این کتاب رفتار و عملکرد دونالد ترامپ را با یک رئیس مافیا مقایسه کرده است. یکی از مسائل اصلی این کتاب تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه است.

بر اساس اخبار منتشرشده از سوی رسانه‌های آمریکا، جیمز کومی، رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا در کتاب خود به انتقاد شدید از عملکرد و رفتار دونالد ترامپ دست زده است.

کتاب جیمز کومی با عنوان «وفاداری برتر: حقیقت، دروغ و رهبری» قرار است روز سه‌شنبه ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) منتشر شود. او در این کتاب درباره دونالد ترامپ نوشته است که او کسی است که گمان می‌کند همه جهان علیه او متحد شده است، خواستار وفاداری مطلق همه کسانی است که با او کار می‌کنند و فردی است که می‌تواند در هر رابطه‌ای دروغ بگوید.