جنایتی دیگر از عربستان

حملات دیروز جنگنده‌های سعودی به استان‌های حجه و صعده، به کشته و زخمی شدن ۱۸ نفر از غیرنظامیان یمنی از جمله چندین زن و کودک منجر شد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، مناطق مختلف دو استان صعده واقع در شمال یمن و حجه واقع در غرب این کشور را به شدت بمباران کردند.

منابع خبری می‌گویند که یک کودک یمنی در حمله هوایی عربستان به منطقه «غمار» شهرستان رازح استان صعده شهید و یک کودک دیگر مجروح شد. دو زن و یک مرد یمنی نیز در این حمله هوایی عربستان زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن «سبا»، نیرو هوایی عربستان همچنین پمپ بنزین و محله‌های تجاری منطقه الخمیس شهرستان ساقین و بانک مرکزی و پادگان کهلان شهر صعده را هدف قرار داده و سه بار به دو منطقه السرار و علاف شهرستان سحار حمله کردند.

جنگنده‌های سعودی دیروز شنبه بیش از ۵۰ راکت و خمپاره به سمت مناطق مختلف شهرستان مرزی رازح استان صعده شلیک کرده و مناطق مختلف دو شهرستان شدا و منبه هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای عربستان قرار گرفته است که در پی آن مادر و نوزاد یمنی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی دو بار نیز به شمال غرب بازار البرح شهرستان مقبنه و یک بار به شرق پادگان خالد شهرستان موزع استان تعز حمله کردند.