رسانه‌های پاکستانی به پیروزی حزب الله واکنش نشان دادند

رسانههای پاکستانی به پیروزی نمایندگان حزب الله لبنان در انتخابات این کشور پرداخته و آن را پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت دانستند.

داون نیوز در این خصوص نوشت: حزب الله لبنان و متحدانش که از حمایت مردم این کشور برخوردارند توانستند بیش از ۵۰ درصد کرسیهای پارلمان را به دست آورند.

این رسانه تصریح کرد: علاوه بر احزاب شیعی، اهل سنت و مسیحیان نیز به لیست نامزد‌های حزب الله رای داده و باعث پیروزی آنان شدند.

در گزارش داون نیز آمده است این پیروزی سیلی محکم به صورت سعد الحریری بود.

جنگ نیوز دیگر رسانه پاکستانی بود که به پیروزی حزب الله لبنان پرداخته و نوشت: نتیجه انتخابات باعث افزایش قدرت حزب الله در لبنان خواهد شد.

این رسانه به حمایت رسانههای غربی و آل سعود از سعد الحریری اشاره کرده و نوشت: او با تمام این حمایتها موفق به پیروزی بر حزب الله نشد.

روزنامه جسارت در مورد پیروزی حزب الله نوشت: جبهه مقاومت که پیشتر در عراق و سوریه به پیروزی دست یافته بود توانست پیروز عرصه انتخاباتی در لبنان نیز باشد.

رسانه دیلی آفتاب در این رابطه گزارشی ویژه تهیه کرده و اذعان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان نشان از اقبال مردم این کشور به سیاست‌های حزب الله و ایران دارد.

خبرگزاری مطرح نوای وقت در این رابطه بیان کرد: سعد الحریری با تمام متحدان سعودی و غربی خود از حزب الله شکست خرد.

این رسانه نوشت: نتیجه انتخابات بدترین شرمندگی را برای طرفداران سعدالحریری به همراه داشته است و او مجبور است که شکست خود را قبول کند.

نوای وقت تصریح کرد: پیروزی حزب الله، حامیان غربی سعدالحریری را به فکر تحریم لبنان انداخته است، ولی این تاثیری بر رای مردم لبنان نخواهد گذاشت.

دیگر رسانههای پاکستانی از جمله «اردو سیاست»، «سچ تایمز»، «شیعت نیوز»، «دیلی اردو پوینت» و... نیز در گزارشهایی جداگانه به پیروزی قاطع حزب الله بر غرب و آل سعود پرداختند و آن را نتیجهای ارزشمند برای جبهه مقاومت دانستند.