فراخوان حماس برای مشارکت پرشور در راهپیمایی

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری خواست که در راهپیمایی‌های جمعه شرکت کنند و عازم نقاط تماس مرزی فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و با نظامیان این رژیم درگیر شوند.

حماس در این بیانیه بر ضرورت مشارکت پرشور در جمعه وفاداری به شهداء در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان در غزه تاکید کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین روز گشذته از شهروندان فلسطینی خواستند که روز جمعه در راهپیمایی‌های حق بازگشت بزرگ در شرق نوار غزه، حضوری قوی داشتنه باشند.

این گروه‌ها در نشستی خبری تاکید کردند که راهپیمایی روز جمعه برای اعلام وفاداری به شهداء و مجروحان برگزار می‌شود و راهپیمایی‌های صلح‌آمیز بازگشت تا پنجم ژوئن (۱۵ خرداد) ادامه خواهد یافت.

آماده باش ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی آمادگی‌های خود را برای مقابله با فلسطینیان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ادامه می‌دهند.

شبکه دو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به اینکه فلسطینیان برای اقامه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی در قدس اشغالی خواهند شد، نیرو‌های پلیس این رژیم روز جمعه به‌طور گسترده در مناطق کرانه باختری و قدس و کوچه‌های محله قدیمی قدس مستقر می‌شوند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم از سرگرفته شدن راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های نوار غزه به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.