به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اوراسیا ریویو؛ باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا و مقامات انگليسي درصدد نابودي جهان با جنگ بزرگ هسته اي هستند.

حرکت به سوی جنگ(افروزی) با همان چشم انداز استراتژی انگلیس که اوباما خود را مانند آلت دست، در خدمت آن قرار داده، رهبریت می شود.

هدف انگلیس و اوباما از این جنگ، حمله با تسلیحات هسته ای روسیه، چین و کل جمعیت آسیا است که طی آن، صلیبیون پرچم هایی را در هوا به اهتزار در می آورند که حاکی از لزوم دخالت انساندوستانه! علیه سوریه و ایران(لزوم جنگ با این دو کشور) خواهد بود.
این در حالی است تلاش های عاقلانه روسیه و مردم سوریه منجر به این شد که سوریه به سه موضوع " نه " بگوید: نه به دخالت ارتش های بیگانه در این کشور؛ نه به عملیات خشونت بار برای تغییر رژیم بشار اسد؛ و نه به تحریک اختلافات و درگیری های قومی و مذهبی در سوریه.

محرک دیوانگی انگلیس برای جنگ افروزی، پایان کارآمدی سامانه مالی این کشور است و انگلیس بر این عقیده است که اگر سامانه مالی ما نابود شود، هیچکس دیگر نباید باقی بماند.

اگر به اوباما اجازه داده شود، کماکان انگشتش را روی دکمه قرمز رنگ آغاز جنگ هسته ای نگه دارد، حقیقتاً هیچکسِ دیگر زنده باقی نخواهد ماند، زیرا کلاهک های هسته ای امریکا به نمایندگی از انگلیس که اوباما در خدمت آن است، جهانیان را نابود خواهد کرد.
گزارشگر این شبکه افزود، نقشه های سری انگلیس نشان می دهد که سازمان سیای امریکا و ام آی ۶ انگلیس، هم اکنون در حالی بررسی حمله نظامی به سوریه اند که نتایج آن خونبار تر از حمله ی ناتو به لیبی خواهد بود. مأموران ام آی شش انگلیس همچنین در لیبی حضور داشته اند. اوباما در همکاری با انگلیس برای کمک به جنگ لیبی، قانون اساسی امریکا را زیرپا گذاشت، زیرا تدارکات و تجهیزات ارتش امریکا را در اختیار قدرت های بیگانه قرار داد. اوباما همچنین با امضای قانون مجوز دفاعی، حقوق شهروندان امریکایی را زیرپا گذاشته و جان آنان را به خطر انداخته است. همه این حرکات اوباما برای ارضای سیاستمداران انگلیس بوده است.
در خاتمه این گزارش آمده است، در حقيقت چه جنايتي بزرگتر است؟ آيا او (اوباما) که جنايتکار است و جناياتي که مرتکب مي شود؟ يا آن کساني از ما، شهروندان امريکايي که به جنايتکار (اوباما) اجازه مي دهيم که جناياتش را انجام دهد؟