درخواست برای  محاکمه ایهود باراک

همزمان با حضور و سخنرانی ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یک مرکز صهیونیستی در انگلیس شمار زیادی از قشر‌های مختلف مردم با تجمع مقابل ساختمان این مرکز بازداشت و محاکمه وی را به عنوان جنایتکار جنگی خواستار شدند.

قشر‌های مختلف مردم در فینچلی انگلیس در اعتراض به حضور ایهود باراک با شعار "این جنایتکار را به جای میزبانی محاکمه و مجازات کنید"، خشم و انزجار خود را از سردمداران رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

معترضان همچنین با شعارهای "باراک جنایتکار جنگی است"، "دست از فلسطین بردارید" و "به اشغال و محاصره فلسطین پایان دهید" بر ضرورت مجازات قاتلان مردم فلسطین تاکید کردند و بازگشت فلسطینیان را به سرزمین آبا و اجدادی‌شان خواستار شدند.

در این تجمع اعتراضی که شماری از خاخام‌های یهودی هم حضور داشتند، اعلام شد دستان باراک به خون مردم مظلوم فلسطین آغشته است و باید پاسخگوی جنایاتی که مرتکب شده است، باشد و مجازات شود.

معترضان در حالیکه تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین پرچم فلسطین را در دست داشتند، دعوت از ایهود باراک نخست وزیر سابق این رژیم را شرم‌آور و مایه ننگ دانستند.

تشکل‌های فلسطینی، صلح‌طلبان و چندین نهاد مدنی فعال در مسائل ضد جنگ نیز ضمن انتقاد شدید نسبت به حضور ایهود باراک در انگلیس، محاکمه وی را به عنوان جنایتکار جنگی و قاتل مردم فلسطین خواستار شدند.

این تجمع به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار و در آن بر ضرورت دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و محاکمه عاملان جنایت علیه فلسطینیان تاکید شد.