روایتی تکان دهنده از برخورد رژیم صهیونیستی با اسرای کودک

اداره امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان بهاقدامات سرکوبگرانه شدید علیه کودکان اسیر از لحظه بازداشتشان ادامه می‌دهند به‌گونه‌ای که این کودکان در بیشتر موارد در ساعات پایانی شب به شکلی وحشیانه دستگیر و به مراکز بازجویی و بازداشتگاه‌ها منتقل می‌شوند.

بر اساس این گزارش، کودکان اسیر فلسطینی در مراکز بازجویی و بازداشتگاه‌ها از غذا و آب محروم هستند و مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرند و نظامیان صهیونیست انواع دشنام‌ها و الفاظ رکیک را نثار آن‌ها می‌کنند و زیر شکنجه و تهدید از آن‌ها اعتراف گرفته می‌شود.

اداره امور اسرا و آزادگان فلسطینی در گزارش امروز خود، اظهارات چهار کودک اسیر در بند رژیم صهیونیستی را گنجانده است که بر اساس آن این کودکان هنگام بازداشت و بازجویی مورد ضرب و شتم وحشیانه و شکنجه قرار گرفته‌اند.

خلیل الخطیب ۱۵ ساله که اهل شهرک "العیزریه" در قدس اشغالی است گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی با قنداق تفنگ‌ها بر دوش و پشت و سرش کوبیده‌اند و سپس با یک خودروی نظامی او را به یک مرکز نظامی در منطقه‌ای کوهستانی منتقل کرده‌اند.

این کودک فلسطینی در ادامه می‌گوید نظامیان صهیونیست در این مرکز نظامی او را مورد ضرب و شتم قرار داده و بعد از اینکه در معرض تهدید، دشنام و اهانت قرار گرفته، به شهرک "معالیه أودیم" منتقل شده است.

از سوی دیگر احمد خلیفه نوجوان فلسطینی دیگر که اهل شهر جنین است، می‌گوید که دو نظامی صهیونیست در نزدیکی ایست و بازرسی "سالم" او را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس او را به یک پادگان ارتش منتقل کرده‌اند.

این کودک فلسطینی افزود نظامیان صهیونیست او را عریان و بازرسی کرده و سپس به مدت چهار ساعت در داخل یک کانتینر بازداشت شده است.