حمله توئیتری رئیس پیشین سیا به ترامپ

«جان برنان»، رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل تمجید از طرفدارانش و مقایسه آنها با سایر مردم این کشور انتقاد کرد.

ترامپ در یکی از توئیت های خود به جای خطاب قرار دادن و تمجید از همه آمریکایی ها، صرفا به طرفداران خود بسنده کرد.

برنان در این پیام توئیتری نوشت: «همه آمریکایی ها -نه فقط طرفداران شما-سزاوار این هستند که رئیس جمهوری صادق، بااخلاق، فارغ از خود و ممتاز داشته باشند. کشور ما با چالش های داخلی و بین المللی مواجه است. اگر اثری از شایستگی در شما (ترامپ) وجود داشته باشد بر مسئولیت های خود متمرکز خواهید شد نه بر خودتان.»

دونالد ترامپ روز شنبه با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد آمریکایی‌هایی که به او رای داده‌اند جزو «باهوش ترین» و «وفادارترین» مردم در طول تاریخ کشورش هستند. او در این توئیت نوشت: «حامیان من باهوش ترین، قوی ترین، سخت کوش ترین و وفادارترین افراد هستند که در تاریخ کشورمان مشاهده شده است. بسیار زیباست زمانی که ما برنده انتخابات می شویم و از همه کشور حمایت می کنیم. همانطور که قوی تر می شویم کشور را نیز می سازیم.»

برنان یکی از منتقدان بی چون و چرای ترامپ است. در اوایل ماه جاری او در مصاحبه با واشنگتن پست، ترامپ را فردی فاسد، بی کفایت و عوام فریب توصیف کرد.