آماده شدن مردم انگلیس برای برپایی تظاهرات در زمان ورود ترامپ به این کشور

معترضان به سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه آدمک بادی دونالد ترامپ را در لندن باد کردند تا در جریان سفر ماه آینده وی به انگلیس آن را به هوا بفرستند.

این آدمک بادی ۶ متری از رئیس جمهور آمریکا، وی را به صورت نوزادی نشان می‌دهد که دست‌ها و پا‌های کوچکی دارد و پوشک به او پوشانده شده است.

یکی از معترضان در گفتگو با خبرنگار رویترز گفت: «ترامپ در برابر دست انداخته شدن بسیار آسیب پذیر است. برای ترامپ هیچ چیز مهم نیست. این آدم شرم و حیا ندارد. از این رو نشان دادن خشم و عصبانیت شیوه موثری برای اعتراض به او نیست. ترامپ از اینکه دیگران دستش بیندازند و مسخره اش کند متنفر است، چون شخصیت شکننده‌ای دارد. می‌توانم بگویم این تنها اهرم فشاری است که می‌توانیم علیه او به کار بگیریم.»

یکی دیگر از معترضان گفت: «در این یک سال و نیمی که از ریاست جمهوری ترامپ می‌گذرد، به نظر می‌رسد هیچ چیز رویش تاثیر نداشته است. می‌توانید از او انتقاد کنید، اما بی فایده است، می‌توانید برایش منطق و استدلال بیاورید، اما بی فایده است. تنها کاری که ظاهرا در رابطه با ترامپ جواب می‌دهد این است که دستش بیندازید. او از این که مسخره اش کنند بیزار است و از این رو ما تصور می‌کنیم این بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.»

قرار است دونالد ترامپ در جریان سفر خود به انگلیس با ملکه الیزابت و ترزا می، نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کند.