۳ شهید در حمله جنگنده‌های سعودی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در جبهه "حمیر" در بخش "مقبنه" در استان تعز را به شکست کشاندند.

یک منبع نظامی گفت که در پی عملیات دفاعی نیروهای یمنی شماری از مزدوران کشته و یک خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.

نیروهای یمنی همچنین امروز تلاش مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در جنوب منطقه مرزی میدی در استان حجه را ناکام گذاشتند.

یک منبع نظامی با بیان "عملیات مزدوران بیش از 7 ساعت به طول انجامید"، گفت: شماری از مزدوران در پی عملیات نیروهای یمنی کشته و یا زخمی شدند.

3 شهید و 3 زخمی در حمله جنگنده‌های عربستان

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بخش "زبید" و "التحیتا" در استان الحدیده را هدف قرار دادند.

خبرنگار المسیره گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی مدرسه "عبدالله عطیه" در شهر زبید را بمباران کردند که در پی آن 3 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 3 نفر نیز زخمی شدند.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز رستوران‌های جاده ارتباطی بین دو بخش زبید و التحیتا ویران و خساراتی به مغازه‌های مجاور وارد شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که نتیجه آن قربانی شدن میلیون‌ها یمنی بیگناه و تخریب زیرساخت‌های اساسی یمن است.