افشاگری زندگی‌نامه‌نویس ترامپ درباره او

«تیم اوبرایان»، نویسنده و زندگی‌نامه‌نویس [بیوگرافر] دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «رئیس جمهور ترامپ هیچکدام از کتابهایش را ننوشته است. همه آثار او به قلم سایه نویس ها [کسی که به جای دیگران می نویسد] است.

اوبرایان پس از آن چنین پیامی منتشر کرد که ترامپ در توئیتی ضمن اعلام اینکه بسیاری از کتاب هایش پرفروش هستند به فخرفروشی و جلب توجه پرداخت.

او در پیام توئیتری اش نوشت: پس از نوشتن کتاب هایی پرفروش بسیار، آنچه باید به آن افتخار کنم توانایی ام در نویسندگی است. باید این موضوع را یادآوری کنم که اخبار جعلی به طور دائم در توئیت های من به دنبال اشتباه هستند. من برخی لغات را تنها برای تاکید بر آنها با حروف بزرگ می نویسم!

اوبرایان یکی از زندگی‌نامه‌نویسان دونالد ترامپ است. او کتاب «ملت ترامپ» (Trump Nation) را بر اساس زندگی رئیس جمهور آمریکا نوشت و اغلب برای گفتگو در مورد ترامپ در رسانه ها حاضر می شود.

رئیس جمهور آمریکا بیش از 12 کتاب دارد که تقریبا همه آنها با همکاری یک خبرنگار یا نویسنده دیگر به نگارش درآمده است. او در حالی در توئیت جدید خود به توانایی بالایش در نویسندگی پرداخته است که دیکشنری وبستر یک غلط املایی دیگر او را در همین پیام توئیتری در صفحه خود منتشر کرد.