هواپیمایی الجزایر ارتباط با اسرائیل را تکذیب کرد

علاش در این خصوص در گفت و گو با شبکه الشروق الجزایر گفت، شرکت هواپیمایی الجزایر هیچ گونه ارتباطی با شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی ندارد و چنین ارتباطی اصولا غیر ممکن است زیرا الجزایر نه آن را به رسمیت می شناسد و نه هیچ رابطه اقتصادی، تجاری و سیاسی با آن دارد و و هیچ مجوزی هم برای عبور هواپیماهای این رژیم از آسمان خود صادر نکرده است.

اخبار بین الملل - سایت 'ایر فارس فلایت' برای رزرو بلیط هواپیما در مناطق مختلف جهان، چند روز پیش ادعا کرده بود بلیط های پرواز از تل آویو به فرودگاه «حاسی مسعود» واقع در 770 کیلومتری جنوب شرق پایتخت الجزایر با قیمت های استثنایی وجود دارد .

این سایت فاصله پروازی میان حاسی مسعود و فلسطین اشغالی را دوهزار و 940 کیلومتر اعلام کرده و نوشته بود مسافران می توانند از فرودگاه حاسی مسعود الجزایر به تل آویو یا از فرودگاه 'یافا سدی دوف' تل آویو به سمت فرودگاه حاسی مسعود با بهترین قیمت سفر کنند.

الجزایر هیچ گونه روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد و پیوسته بر حمایت از مردم فلسطین و حقوق مشروع آن ها تاکید کرده است.

ماجد عثمان» رئیس مرکز نظر سنجی مصری «بصیرة» دی ماه گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی در مقر اتحادیه روزنامه نگاران مصر گفت: نتایج یک نظر سنجی در مورد تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت کشورش به قدس نشان داد 98درصد الجزایری ها با این تصمیم مخالف اند.