عملیات منحصر به فرد یمنی‌ها در الدریهمی

نیرو‌های مسلح یمن بیانیه‌ای درباره عملیات الدریهمی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات منحصر به فردی که براساس اطلاعات و نفوذ در صفوف دشمن رخ داد؛ برخی از گردان‌های نیرو‌های متجاوز و اشغالگران سعودی و اماراتی مورد حمایت آمریکا و انگلیس را در ساحل غربی یمن به نقطه مرگباری که از قبل آماده کرده بودند در اطراف شهر الدریهمی واقع در جنوب استان الحدیده در غرب یمن کشاندند.

نیرو‌های مسلح یمن بیان کرد: نتیجه این عملیات کشته و زخمی و تسلیم شدن بیش از ۱۵۰ مزدور از نیرو‌های متجاوز و اشغالگران که در میان آن‌ها فرماندهان مهم دیده می‌شوند، بود. متجاوزان به شدت دچار وحشت شدند.

در این بیانیه آمده است: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ابتدای عملیات با ادوات زرهی و سرنشینان خودرو‌های نظامی و زرهی با سلاح مناسب برخورد کردند و ۱۰ خودرو نظامی را منهدم کردند. موفقیت این عملیات برگی از تاکتیک‌های نظامی است که با متجاوزان و اشغالگران در ساحل غربی برخورد می‌شود.

نیرو‌های مسلح یمن ضمن تاکید بر ادامه تاکتیک‌های نظامی زمینی، دریایی و هوایی ضد متجاوزان و تمجید از فرماندهان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و ساکنان تهامه و استان الحدیده و جانفشانی‌های انجام شده ضد متجاوزان اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از عقب نشینی افرادی از استان‌های جنوبی یمن که در کنار دشمن در جبهه ساحل غربی می‌جنگیدند، استقبال می‌کند به ویژه که برای آن‌ها مشخص شده است که دشمن آن‌ها را در چه ورطه‌ای گرفتار کرده است.

در این بیانیه آمده است: سرنوشت متجاوزان مشابه متجاوزانی که در طول تاریخ به یمن یورش برده اند و یمن مستقل و یکپارچه با ملت بزرگش می‌ماند.